CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 26, 2009

Final FA Cup: Red Warrior VS Red Giant

Kecewa!!

Itulah yg mampu ku ungkapkan setelah balik dr tgk bola mlm td..wlpn keciwa tp aku tetap bangga menyaksikan kebangkitan bola sepak Kelate setelah sekian lama menyepi dari persada bola sepak tanah air..Tahun ni Kelate telah menunjukkan belangnya kembali..Tahniah utk skuad Kelate!!!

Semalam jugalah aku kembali ke stadium utk menyaksikan bolasepak Malaysia setelah lebih 15 thn x g stadium...last aku g tgk bola ialah tahun 1995 kalu xslp aku..ant Kelantan VS Pahang..mmg lame gile xmenjejak kaki kt stadium nih...aku agak aku da lupe cmne suasana stadium tuh..hahhaa

Smpi je Bukit Jalil..wah mcm2 ragam dan stail aku tgk..Selangor ng merah kuning nye..Kelantan ng merah putehnye..kaler mengaler rambut..muka la..bapak ah bes gile dol...
rasa nk join je...tp tkut di kata poyo lak..hahaha..kat sn byk gile gerai jual jersi n baju..tp satu je..harga bapak ah mahal..kalu kt kelantan..jersi bley dpt rm20..kt sn rm40..aduyaii..2x ganda tuh beb..tp final punye pasal..xde hal la..40 pn 40 la..hahha

Usha punye usha akhirnya aku pn terpengaruh smpi agkt gak la sehelai collar t-shirt..rm25..lepas tuh g beli gelang n kain pengikat kapla dan ape ke name ntah yg bunyi cm hon lori tuh..sume abeh 40 hengget..huhuhu byk gk aku spend mlm td..aiyakk...tp xpela..skali skala..bile ag Kelate nk masok final..time ni la nk galok...keskeskes..

Masok je stadium dah rs kehangatan final dah..belah sini..penuh ng kaler merah..belah sn penuh ng kaler oren..perghhhh cayalahh..tp semestinya fans Kelate lg rmi..dkt 50riban gk la aku rs..mula2 cm biase la..ombak mengombak jela keje nye..mmg besh..tp kalu selangor wat ombak konpem kne boo nye..time kelantan wat xde lak dorg boo nye..hahhaa..aku ape lg..ng My Dear aku tros tembak menembak jela..seb baek la pkai prime lens je..kalu pkai tele mmg lg masyuk..huhu..

Sepnjang 120 minit game tuh keje aku menembak je..sume aku tembak..termasok la FRU skali...hahaha..smbil menembak..smbil bersorak..tp aku rs saat plg bes bile Farhan score tuh...mmg rs cm kne rasok..abeh anak tekak kua nye..wakkaka..yg xthn nye siap blg2 mercun ag tuh..dah cm raye pn ade aku tgk..tp sian kt FRU n photographer kne mercun..huhu..pasrah je dorg aku rs..tp mlgnye kegembiraan hanya seketika..skali slangor balas pulak dah..tros syp jap fan Kelate...hahhaa

Tapi papehal pn mmg aku enjoice tgk game mlm td..
nti aku upload pics later..igt nk upload mlm nih..skali my bro xwat blk beg kamera aku lak..tpakse tgu sok nih..adehh...
okeh..
calusss...

0 Komen: