CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 16, 2008

Gundah Gulana?

Morning!
Bangun je drpd tdo pg td aku rase semacam je..aku rase cam pelik je..i dun know how to explain..gundah gulana!
Kenapa la jadi camni?
Adakah sebab teringat kt Dear?
Maybe la kot...

Rasa cam lost je..hopeless pn ade gak.
Come on la p0kpih!
Pagi2 nih jgnla down..Cayokk2!
Begitu hebat penangan Dear.

Harini genapla 3 hari aku mengelakkan diri drpd Dear.
Aku telah berjanji pada Dear yang aku xkan tegur Dear smpi aku bleh aku aggap Dear hanya sebagai sorg kwn..Gile x idea aku nih?
Last2 aku gak yg merana.
But..for the sake of myself..maybe better la kot.
Inilah jalan terbaik utk aku melupakannya.
Berakit-rakit ke hulu..berenang-renang ke tepian..
Seswai ke?hehe

Aku mengaku..aku still mengharap kitorg kembali cam dulu..together gether cm dulu
Tapi kadang2 tuh aku berfikir gak..
Adakah btol aku masih sayang kat Dear?
Atau ini cuma perasaan aku saja..perasaan takut kehilangan Dear..
Adakah ini tandanya aku masih sayang kt Dear?
Ntahla..aku tidak mengerti perasaan ku sendri..rasa cam loser la plak..

Setiap kali aku mengetahui Dear sudah ade org lain..or kapel..
Hati aku rasa sakit..sedih..kecewa...yg amat sgt..hampa.
Knape la Dear begitu mudah melupakan our relationship?
Adakah sebab I'm not good enough? the answer is YES!
Tapi mengapa aku begitu susah nk melupakannya?

Ya Allah Ya Tuhanku..
Berikanlah kekuatan kepadaku utk meneruskan hidup ini dengan penuh keredhaan Mu..
Amin.

Begitu byk persoalan yg bermain-main dan berlari lari kt minda aku skang nih..
Apakah yang patut aku lakukan?
Should I move on?
YES.

Yang sudah tuh sudah la p0kpih. watpe mengharap pada yg xsudi..masih ramai lg pompuan kt luar sana..pilih je mane yg ko nk..bunga bkn sekuntum p0kpih..

Btol2..
nak mencari bunga mmg senang beb..ckp je nk bunga ape..sume ade..tapi aku bukannya nak mencari bunga..aku mencari tulang rusuk ku..yang nih mmg ssh nk jumpe fiz.
Dimanakah dia?

Inilah yang aku lakukan selama 6 bln kebelakangan ini..bercakap ng diri sendiri..
Walaupun cam sedikit org gile..tapi aku rase inilah cara terbaik utk mengurangkan kegundah gulanaan dlm diri aku.

Everytime aku sedih or pilu..Hafiz la yg datang menemani..aku nih cm da terbahagi dua da..cm Niki Sanders & Jessica dlm cite Heroes la plak..ade 2 personaliti.
Tapi okla tuh..at least ade gak someone to talk to.hehe
Kalau dulu Dear la tempat aku cite sume probs aku..
Skang..bkn lg..aku malu nk cite kt Dear..lgpn Dear bkn hak aku lg..kang xpsl2 kne blasah ng bf dia..xnk la kacau rumah tangga org kn.
Hafiz ade okla tuh..huhuu
Lupelak..aku ade sorg lg pendengar setia aku..
0ghe Kok Lanas..
Aku rs kt sini aku dpt story sume yg terbuku kt hati aku nih.
Tenang!

Sebenarnya aku xdpt terima hakikat my Dear sudah ada org lain..hakikat yang cinta nya sudah beralih arah.
Aku still mengharapkan cintanya..cinta pertama aku.
Still mengharap Dear kembali padaku..dan
Still mengharap dapat bercinta ng Dear seperti dulu..

Inilah yang membuat aku gundah gulana skg nh.
YA..aku mengaku.
Aku merindui Dear.

Ya Allah..aku bermohon kepada MU..
Jika Dear adalah jodoh ku..Kau satukanlah hati kami berdua..Kau permudahkanlah hubungan kami.
Jika Dear bukan ditakdirkan utkku..Kau palingkanlah hati ini drpd menyayangi nya..dan Kau pertemukanlah jodoh yang terbaik utk diriku..
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui semua yg terjadi Ya Allah.
Amin Ya Rabbalalamin.

Aku harap mudah mudahan luahan ini sedikit sbyk dpt melegakan hati aku yg gundah ini..
Aja aja!

161008
0905

0 Komen: