CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 20, 2008

Hujan Selepas Pelangi

Hi..
Oleh kerana skang ini hujan turun amat lebat..so aku terpaksa la lepak kt opis dulu..
Alahai..kalu dapat tido kt umah nih..besh giler ah sjuk2 cmni..mahu sampai nk abeh maghrib baru aku bgn blk nnt nih..
tp apakan dayaku..

Sudah lama aku x update Oghe KL nih..
4 hari da kot (kalu x silap ar)

Hmm..
blurr ah..tatau nk tulis mende..
Kosong.

Tadi aku br dpt kol drpd my mom..tnye nak blk ker x deepavali nih.
Aku pn xsure lg nk blk ke x..sbb aku rsa cm nk g jln2 kl je cuti deepavali ni sambil tmbah skil photography aku.
Tp my mom ckp chik n suni aku blk gak..
Rasa rugi la plak kalu x blk nih..bile ag nk jumpe dorg.
Tgk la dulu..kalu tiket bas mengizinkan aku blk aku sure blk.
Selambelah.

Aduyai tetiba je teringat kt Dear.
Apa kabarla Dear skang?
Mesti tgh study nk final exam tuh or
Tgh membuta.Hahaha
Aku senyum sendirian =)

Semalam aku tgh kemas2 barang aku tetibe je terjumpe kad yg Dear bg kt aku.
10 Things I Love About You.
Pergh rasa bahgia tetibe.
Tapi kejap jela sbb aku sedar sape aku skg nih.
Kenangan.

Kenangan bukan untuk diingat tapi untuk dikenang!

tata!

0 Komen: