CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, November 12, 2008

Aku Dalam Dilema Lagi

Hmm mlm nih cm jd mlm yg menakutkan bg aku..rs cm horror ja..
Ntah..aku pn tataw nk ckp ape..
Br je td..Dear ckp Dear terasa hati ng aku..Dear benci aku..
Terkezut aku..rase cm gelap je dunia nih..

Sbbnye..psl semalam
Smlm aku adela anta emel kt Dear..juz nk ckp aku da taw Dear kapel ng sape skg..tuh je niat aku yg sebenarnya..
Xde langsung niat nk suh Dear jd makin benci kt aku..kalu nk suh makin syg adela...
Tapi aku rasa Dear da slh phm ng emel aku tuh..
Aku sbnrnya tgh blur...ayat mn yg wat Dear rasa benci kat aku..

Adakah sbb aku persoalkan nape Dear xnk ngaku kapel ng org tuh?
kalu sbb tuh..aku bkn nk persoalkan sgt..cume aku nk taw je nape Dear xnk ngaku..
mungkin ayat aku tuh nmpk cm kasar sgt n busy body kot..
Kalaulah sbb nih Dear marah..aku terima la..nk wat cmne..itulah kelemahan aku..

Tapi aku ter pk gak..kalu sbb lain..
hmm..
Dlm emel tuh aku ade ckp gak..aku skg da dpt terima kenyataan yg Dear bkn milik aku lg..n aku rasa bahgia tgk Dear ng bf Dear.Aku da bley let it go.
Dan satu lg aku ckp..
Lepas nih Dear xkan jmpe lg p0kpih yg skg nih..iaitu p0kpih yg still mengharap cinta Dear..

Ntahla...
Kalu sbb yg kedua nih yg wat Dear benci kt aku..aku rs cm ade pelangi selepas hujan ja...
Tapi aku xnk la syok sndri kan..kang merana badan lak..
Harap2 sbb yg 1st la..tp jauh di sudut ati aku mengharap yg 2nd 2..hehe..

Lepas Dear bce emel tuh..kitorang berYM la kjap..
Dear tnye aku da lpe ke jnji aku dl..xnk kontek Dear da..nih nape kontek blk..

Aku reply..
Aku hanya akan kontek Dear bila aku da xrase syg kt Dear..
So Dear tnye la...so skg nih da xrase la..
Aku jwb la..
Bkn xrase cume aku pendam n sorok2 dlm2..
sbb nye aku da xtahan..makin aku nk buang syg 2..makin bertambah syg aku kt Dear..
so wat ms skg..baek aku simpan la dl..
Dah tibe ms nye nti..aku akan bg la kt Dear blk..tuh pn kalu ada jodoh..kalu xde..biala syg nih...syg utk Dear bersemadi tros kt dlm ati aku..
Tapi ayat yg last tuh aku xgtaw la Dear..xsmpat..Dear da signout..
Melepasss..hehe

Aku kontek Dear mlm td pn..sbb i need sum0ne to talk to..aku mn ade org lain..Dear je sudi dgr rapikan aku..xsangka lak jd cmnih..


Sebenarnya..mlm td aku dpt pengajaran lg..
aku nih sebenarnya bkn nye bley let it go..but i can let it be..cm yg aku ckp dlm entry SEPI sblm nih..

Jikalau Dear bahgia ng pilihan Dear skg nih..aku pn akan rs bahgia dr jauh..aku akan lpaskan harapan dan perasaan aku nih.
Akan tetapi jikalau Dear xbahgia..aku akan tarik balik harapan dan perasaan itu..n aku ttap akan tggu kt cni smpi Dear dtg..

Aku harap Dear akan sedar yg aku sbnrnya aku nih akan tetap tggu Dear..wlpn cume ade secebis harapan..
Aku akan sabar menunggu..
Cuma wat msa nih..bia la Dear ng dunia Dear dl..aku ng dunia aku..aku xnk kaco Dear n dh37V..
sbb bkn prinsip aku kaco kebahgiaan org lain..
Aku hanya akan memerhati dari jauh..jikalau ade jodoh barulah aku akan mengorak langkah menekel kembali..hehe

Sesungguhnya..setiap yang berlaku ada hikmahnya.
Dan di harap Dear akan memaafkan aku dan memahami maksud ku yg sebenarnya..
InsyaAllah..

588 8 7336!

0 Komen: