CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 24, 2010

Update

Fewit2.

Lawa la pulak gua tengok gambar Lisa Surihani kt fesbuk beliau. Aduh. Kenapa la Lisa tuh bukan awek gua. Kalau tak, konpem dia bahagia tidak terhingga nye. Arghh.

Lamunan gua terhenti.

*****
Mmg lame siak gua xupdate blog nih. Nasib baik gua ingat lagi password dia. Gua ingat nak start balik la kerja2 membloging nih. Nih gara gara kursus motivasi yang gua pergi 2 hari lepas kat Bukit Tinggi ar nih. Semangat gua rasa berkobar kobar lak untuk mengupdate blog ni setiap hari. Terima kasih tidak terhingga buat fasilitator di sana kerana berjaya memotivasikan gua yang kurang motivasi nih. Jasamu tidak ku lupa. Ya aw aw.

Masa sekarang asyik jeles je kat gua. Baru gua tengah syiok layan blog. Sedar2 dah pukul 1.35 la pulak. Aduh terpaksa gua mengundur diri dulu. Dem.

Takde idea sebenarnya nak merapik rapik di tengah malam nih. Tuh yang stop tuh. Hehe.
Sekian n Nite.

0 Komen: