CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 27, 2009

Ronaldo Seals Real Move


Gua baru je bukak Soccernet. Tengok2 terpampang kt front page dia, "Ronaldo Seals Real Move".
Akhirnya Ronaldo telah sah menjadi milik Real Madrid. Bkn khabar angin sepoi2 bahasa lagi dah nih. Dek kata Tok Guru Bujang Lapok. "Ini betol2 bukan cobaan lagi dah"

Bagi gua. Ronaldo nih mmg aset yang penting MU. Dia takde mmg satu kehilangan yang amat besarla. Nak2 Tevez pun tak nak sign new contract gak. Mmg ssh sket la MU next sizen. Tapi gua still berfikiran positif yang MU akan dapat memberikan cabaran hebat pd LIverfool, Chelshit, n Arsengal. Takde hal la. Baru hilang 2 org.
(Ayat nak sedapkan hati sebenarnya ni). Lain lah kalu Carrick n Vidic blah tuh mmg gua goyang gak sizen depan nih.

Untuk Ronaldo, gua ucapkan lu selamat menempuh cabaran dan persekitaran yang baru di sana dan gua berharap lu akan berjaya menjadi cempien La Liga. Kat sana nti lu jadi musuh gua la sebab gua sapot Barca. Dan gua amat berharap Real akan bertemu ng MU di Champions League nanti. Gua nak tengok adakah lu makin hebat or makin hambar. Kita sama sama tunggu dan lihat.

Di sini gua juga mahu mengucapkan jutaan terima kasih untuk lu kerana disebabkan gol2 lu, telah membantu gua membakar fan2 lain sizen lepas smpi ada yang tensen ngan gua.

Terima kasih Ron!


0 Komen: