CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, June 28, 2009

Konpiusing???

Aduyai..
Ekceli gua nih tengah konpius skg. Gua pun tatau la kenapa moment kekonpiusan melanda gua. Sebelum nih tak pernah pulak gua rasa konpius. Tapi hari ini memang gua terasa amat konpius. Bangun pagi2 dah blur. Serba tak kena jadi gua hari ini. Nak makan pun tak selera. Makan nasi ngan sotong pun gua cuma abeh sepinggan je. Memang tak selera ah. Argghhhh!!!

Gua syak ini semua gara-gara 2 orang awek yang cun yang muncul dalam hidup gua la ni. Tak pernah2 2 awek cun muncul serentak. Selalunya sorg sorg ja. Ni 2 org sekali muncul. Mau tak bikin gua sasau. Pastu dua2 cun melecun pulak tuh. Ish2 cobaan.

Mungkin ini rezeki buat gua kot. Syukur gua kepada Maha Pencipta kerana mempertemukan gua dengan 2 orang gadis yang cun ini. Diorang berdua ni memang menyebabkan jiwa gua yang ganas jadi lembut tetiba. Memang gua cair la tengok mereka berdua ni. Gua memang sanggup menyerahkan segalanya untuk diorang berdua. Gila ah jiwang gua sekarang.

Tapi yang menjadi masalah sekarang, gua hanya memerlukan seorang ja untuk menjadi bini gua. Takkan gua nak kena pilih dua2 kot. Kalu dua2 tuh setuju memang takde hal la. Gua berani potong kuku ah diorang takkan setuju nya. Silap-silap mahu Perang Dunia Baru meletusnya.

Fenin gua!
Macam diluah mati emak, ditelan mati bapak pulak. Kalu boleh gua tak nak la luah ke telan ke sampai dua2 mak ayah gua mati. Kang yatim piatu pulak gua ni. Gua mahu mengembirakan semua orang. Tapi apakah daya gua. Gua cuma diberi satu pilihan ja oleh mak gua.

"Kalu lu nak kawen, lu pilih si F atau si L je anakku..kalu lu pilih dua2 mak sebat lu punya bontot sampai tak bleh kawen!" sound mak gua bersungguh-sungguh.

Bergoyang kapla lutut gua.
Dalam hati gua berbisik "Sejak bila mak gua ni gheti ber LU GUA ngan gua lak ni?"
Pengaruh rakan sebaya la ni sampai mak gua pun dah terel skang. Bagus-bagus!

Aduyai lagi sekali. Begitu susah untuk memilih bini sebenarnya. Gua ingat senang ja. Gua syak gua dah silap percaturan dah nih. Tapi takper la. Gua menyerahkan semua ini kepada takdir gua. Gua harap antara F dan L ni akan menjadi salah satu bini gua. Amin.

NotaIbuJari:
Di kala nota ini berakhir, gua masih belum membuat keputusan samada untuk memilih Lisa Surihani atau Fazura untuk menjadi bini gua.

Sekian. Calus!!

6 Komen:

Donut said...

yang lu tak nak tue...gua rela jadik pak sanggup.

sekian.selamat menjumpai the best.

p0kpiH said...

yang gua tanak tuh nti gua saun lu. lu sebat la.

Donut said...

kewl..ini aku makin sayang lu.
gua tak jadik kawin da neh.
jodoh lari.lalala~

p0kpiH said...

lari tuh pndi2 la kejar balik.kalu xnak kejar balik.kejar yang lain.hahha. lu bia betol nih?

rozanaldo said...

aaapppp..
lisa surihani bkn da de pnye ke..
hehe..

p0kpiH said...

ehem..ehem..
jgn dgr gosip sok kabar.
sok kabar mmg xnk kitorg bersama-sama.