CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, June 15, 2009

DuaPuluhEmpat

"Cita-cita saya adalah utk menjadi seorang arkitek yang berjaaaye."

Tiba tiba kedengaran hilai ketawa yang amat membingitkan bergema seluruh ruang surau SMAPL..gua masih bingung dan hanya mampu tersenyumn dan tersengih..gua masih tidak mengerti apakah sbnrnya yg berlaku..

"Adakah salah cita2 gua utk menjadi sorg arkitek yang berjaya?"
g
ua bermonolog sndrian..

"takpela..pedulikan ape org nk kata..yang penting gua ade cita2 sndri
"
gua menyedapkan hati gua yg gundah gulana dan gua yakin gua pasti akan berjaya kelak..+)

Slps solat isyak..barula gua ngerti knape hilai ketawa itu berlaku..sbbnye slang KL gua msih lg berbau budu cap ketereh..maklumla..ari 1st gua di negeri org..

B**istol..

*******

Arini genapla umur gua 24..Wah!!
Dimanakah cita2 gua dahulu..arkitek..berkubur teros..hahha
Tapi takpelah sekurang kurangnya gua telah berjaya menjadi sorg manusia yang berguna..takdelah gua menyusahkan makbapak gua..wlpn gua hanya sorg manusia biasa..gua hepi ng idop gua..

Trima kaseh kepada mmbr2 yg sudi mengewish hepi besdei kt gua arini..rasa terharu la pulakk..hahah

Oret..Caluss


0 Komen: